14 november 2007

Badkvällen och ikväll kommer Wilgot

Det var inte så farligt att vara på "badhuset" igår. Matte tyckte att jag var för ung för att simma så jag tittade bara på.
Kusin Ebba skulle få simma dock. Lite roligt för hon kan verkligen inte simma. Tror tom att hon är rädd för vatten. Hon skvätta massor omkring sig när hon skulle ta sig runt i poolen. Efter ett tag fick hon dock in snitsen och simmade riktigt bra. Hon var väldigt trött efteråt däremot sa hon. Här är ett kort och en liten film på Ebba när hon simmar.

Ebba ville inte bada.

När matte och jag skulle gå och lägga oss så var korgen och min lekis jättebusiga med mig. Så jag busade massor med dem. Matte var snabb så hon filmade lite.

Ikväll kommer "kusin" Wilgot. Ska bli sååå roligt. Har inte träffat honom på jääääääättelänge nu. Hoppas att matte och hans matte Johanna knäpper massa kort på oss så ni får se.

Inga kommentarer: