04 november 2007

Bilåkning

Igår var jag och matte hos mormor. Vi var ute och sprang och lekte hela eftermiddagen. Sen fick jag stanna kvar där med moster när matte åkte tillbaka hemåt. Hon skulle på bio med min Elin så jag skulle få sova hos moster och Ebba. Men efter ett tag kom matte och sov med mig ändå. Konstig hon är ibland. Hon sa att hon hade glömt nyckeln hemma hos mormor.. Men jag tror att hon kom för att hon saknade mig så mycket. =D

Idag har vi mest åkt bil hela dan tycker jag. Eftersom matte fick ta mormors bil hem igår så fick inte min bur plats. Men det gjorde inget för jag sover lika bra på golvet framför framsätet. =) Sen fick jag ligga där på vägen hem igen också för buren var kvar hos moster. Men det gjorde som sagt ingenting. Sova kan man göra vart som helst.

Inga kommentarer: