16 september 2008

Dagis, halt och halsband

Nu har jag varit på dagis i en vecka. Trivs jättebra! Har fått leka med både söta Mira och coola grabbarna Kasper och Melker. =)

För några dagar sen skavde jag bort lite hud under ena tassen. Bara en pytteliten prick men den gör lite ont ibland. Har knappt märkt av den på flera dagar men imorse hade jag jätteont och haltade massor. Matte tyckte synd om mig.

Nu har jag fått mitt nya halsband också. Underbart fint! Det är svart med dekorband i svart och guld. Matte ska lägga upp bilder snart hoppas jag. Hon har beställt det från Lena. Lena har en hemsida och där kan man beställa de fina halsbanden. Billigt är det också! =) http://www.123minsida.se/LenasHundarochHalsband

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag ska be matte beställa ett sånt halsband till mig med! Det var ju skitsnyggt!