10 juni 2008

Det här har hänt sen sist

Jag har mina öron tejpade för att de ska vikas rätt. Har jag dem inte tejpade står de lite som de vill. Jag har även fått ett fästinghalsband så att jag inte ska bli biten. Hjälper mot mygg med och är gjort på örter och itne sånt där kemiskt skit.



I lördags var jag och matte i ett stall. Där fanns de här två typerna. Bertil och Erik hette de och de kunde tricks. Dom kunde t.ex. hoppa och när dom gjorde det fick de ost. Sen smaskade dom massor.

I söndags träffade jag en ny kompis. Tiger heter han och är 9 mån. Vi sprang och lekte massor. Lite väl varmt bara, 27 grader, men vi kämpade på.


Men det var skönt att ligga och snacka lite i skuggan också.


Min nya lekis. En and som kvackar när jag biter på den. Hur kul som helst! =)


Jag har fått en ny bur bak i bilen nu. Eller det är ingen bur utan grindar. Matte och Johan har gjort skiljeväggen alldeles själva. Det tog dem 2 timmar.... Men den blev fin och Johan har lärt sig en ny sak om matte.. hon kan vara ganska arbetselak. =P
Nu saknas det bara lite bilder från förra veckans äventyr. Hoppas att de kommer snart.






Inga kommentarer: