18 juni 2008

T-shirt, flytväst, prommis och pose

Matte tänkte inte riktigt till när hon ställde upp mig hemma i vardagsrummet. Hur rörigt som helst bakom mig ju. Matte säger att jag äntligen börjar sänka ryggen iaf. =) Snart får jag nog åka ut på utställningar igen.

Jag på en spännande sten idag när jag och matte var ute på prommis.


Jag har fått en flytväst. Är jag inte stilig?! =) Matte hatar att vara på vattnet men nu när Johan har kommit in i bilden måste nog matte ta och lära sig det.


Jag har fått en t-shirt också. Matte säger att det är för att jag ser cool ut och för att jag inte ska bränna mig i sommar. Kommer nog se till att jag får ha den på kvällarna också om det blir lite svalt och så inte myggen biter mig för mycket.


Jag och matte när vi var ute och gick tidigare i veckan. Det regnade massor så när vi hade tagit det här kortet kröp jag upp i mattes knä så jag iaf slapp sitta på den kalla backen.
Imorgon ska vi åka ner till Norrtälje igen. Jag älskar att åka på minisemster. =D
Matte och Johan har massor planerat för oss.

Inga kommentarer: