06 juli 2008

Kennelträff och poolparty

Nu har jag tagit årets första dopp. Detta skedde hemma hos moster och kusin Ebba i Ebbas pool. Tyckte att det såg kallt och läskigt ut jag. Det var gott att dricka vattnet men där tyckte jag att det räckte. Det tyckte inte matte. Till slut klev matte i poolen och lykfte med mig. Humpf! Jag borde växa på mig lite mer så att hon inte orkar lyfta i mig i kallvatten och så. Aja, stod snällt kvar medans hon blötte ner mig iaf. Det var ju sååå varmt ute så det var mest bara skönt.
Kort kommer snart!

Igår var vi på kennelträff. Träffade flera av mina syskon och även några andra whippar från Foxys. Det regnade och var kallt hela dan så det blev inga kort. Jag fick iaf lära mig personspår under dagen. Det var jättekul för när jag luktat mig fram till målet låg min lekis där. =D
Kort kommer på detta också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen!!!



Till vilken adress ska jag maila bilderna?