25 oktober 2008

Den här veckan

I onsdags på kursen ville matte att jag skulle lägga mig ner.. på backen. Hallå, det är kallt ju. Glöm det sa jag och satte mig närmare henne istället. Hon gick inte på det.. Jag la mig ner en gång, fast jag låg som på knäskålarna så att minsta möjliga yta hud nuddade backen.
Sen skulle jag gå fot. Det har jag fattat riktigt bra nu så då fick jag jättemycket beröm och massa karra.
Innan vi slutade skulle vi gå i en ring allihop och vända och byta håll och stanna och lite sånt där när Ulle, instruktören, sa till. Det gick superbra. Jag fick tom beröm högt av instruktören inför hela gruppen. Då blev matte stolt. Tror att hon tom höll på att börja gråta. "Så jävla pinsamt!"


Igår var både moster, kusin Ebba och mormor här och hälsade på oss. De tvåbenta åt rå fisk och människokarra, jag och Ebba fick varsin godis som var supergod. Sen blev Ebba lite arg på mig. Då blev moster arg på henne och sen fick Ebba ligga jättestilla och jättetyst resten av kvällen.



Idag är jag jättetrött. Har haft mycket att göra på dagis i veckan. Solen skiner idag så snart ska jag ta med mig matte ut och leka och gå lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du ska lägga upp en liten film och visa alla konster som du kan!