26 oktober 2008

Privatlektion

Idag åkte jag och matte ut till klubben för att träna. Vi fick ha vår fröken för oss själva en hel halvtimme.
Jag fick vara lös hela tiden och fick tom springa av mig. =D Det jag dock inte fick göra var att ignorera matte och gå och lukta överallt men det gjorde jag ändå. Ett tag iaf tills matte plötsligt försvann hela tiden och jag var tvungen att hålla reda på henne.

Fick även träna på att sitta kvar när matte gick iväg en bit och sedan springa och sätta mig bredvid henne när hon ropade. Det var väl sådär roligt men jag ansträngde mig lite iaf.
Det roligaste var när jag fick stanna kvar på ena sidan av planen med min fröken och matte gick iväg till andra sidan. Sedan fick jag springa så fort jag bara orkade bort till henne på andra sidan. Det var så roligt att jag sprang tillbaka till fröken sen igen. Sen ropade matte igen och jag sprang tillbaka till henne.
Plötsligt var halvtimmen slut och jag fick massor av beröm och karra och sedan gick vi tillbaka till bilen. På vägen dit mötte vi min kurs-kompis Goofy. Vi har inte fått leka med varandra än men han verkar så himla skojig.

Inga kommentarer: